بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی ارزها : خرید و فروش دوج کوین و معرفی آن(Dogecoin)

خرید و فروش دوج کوین و معرفی آن(Dogecoin)

دوج کوین(Dogecoin) یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم است، اگر چه بخاطر نامگذاری عجیب و غریبش بسیار متفاوت از هر یک از این کوین های محبوب است. دوج کوین (Dogecoin) در ابتدا تا حدی به عنوان یک شوخی ساده برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ایجاد شد و نام خود را از یک میم کوین محبوب گرفته بود. علیرغم این داستان در مورد منشأ غیرعادی دوج کوین(Dogecoin) ، محبوبیت آن در سال 2021 افزایش یافت. در این مطلب در مورد ارز دوج کوین، شکل گیری آن، علت محبوبیت دوج کوین (Dogecoin) و اینکه ارز دیجیتال دوج کوین چطور کار می کند و نحوه خرید آن، صحبت خواهیم کرد.

Dogecoin چیست؟

مهندسان نرم افزار، بیلی مارکوس و جکسون پالمر، (Dogecoin) را در اواخر سال 2013 ایجاد کردند. پالمر لوگوی این ارز دیجیتال را با استفاده از میم کوین معروف در آن زمان که کلمه doge را عمداً به صورت اشتباه املایی برای توصیف سگ شیبا اینو نشان می داد، علامت گذاری کرد.در واقع دوج کوین (Dogecoin) یک ارز دیجیتال همتا به همتا و منبع باز است. این ارز یک آلت کوین و یک میم کوین تقریباً طعنه آمیز در نظر گرفته می شد. دوج کوین همانطور که گفتیم تصویر یک سگ شیبا اینو را به عنوان لوگوی خود دارد. دوج کوین(Dogecoin) یکی از هزاران ارز دیجیتالی است که اخیراً به وجود آمده است. اما بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر که برای حل یک مشکل ایجاد شدند،دوج کوین (Dogecoin) به معنای واقعی کلمه برای مسخره کردن بیت کوین و احمقانه خواندن خرید یک دارایی دیجیتالی که توسط هیچ دارایی یا جریان نقدی پشتیبانی نمی شد ایجاد شد. اما اکنون جدول ها تغییر کرده است و دوج کوین ارزش زیادی به دست آورده است.فناوری زیربنایی آن از Litecoin مشتق شده است. ویژگی های قابل توجه دوج کوین (Dogecoin) که از الگوریتم رمزگذاری استفاده می کند، قیمت پایین و عرضه نامحدود آن است.پت وایت، مدیرعامل Bitwave گفت: دوج کوین (Dogecoin)واقعاً شروع به مسخره کردن بیت کوین کرد. در روزهای اولیه، جامعه ‌ای از مشتاقان، شیرین ‌کاری‌های تبلیغاتی ترتیب دادند تا نام دوج کوین (Dogecoin) را بالا ببرند، به عنوان مثال، برای ارسال تیم باب سورت جامائیکا به المپیک 2014 یا حمایت مالی از یک راننده نسکار، بودجه جمع ‌آوری کردند.اما امروزه دوج کوین (Dogecoin) شوخی نیست، زیرا ارزش آن افزایش یافته و در سال 2021 بیش از 5000 درصد رشد داشته است. از جمله پشتیبان های آن، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است که Dogecoin را ارز رمزنگاری مورد علاقه خود نامیده است. ماسک همچنین دوج کوین را «کریپتو مردم» نامید. تبلیغ و حمایت و یا یک خبر منفی از سوی هر فرد معروفی می تواند روی سرنوشت یک ارز دیجیتال اثرگذار باشد و آن را بالا و پایین ببرد. درست مانند اتفاقی که برای دوج کوین(Dogecoin) افتاد.

Dogecoin چگونه کار می کند؟
دوج کوین (Dogecoin)یک ارز دیجیتال است که مانند بیت کوین و اتریوم بر روی فناوری بلاک چین کار می کند. بلاک چین یک دفتر کل دیجیتال توزیع شده و امن است که تمام تراکنش های انجام شده با استفاده از یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را ذخیره می کند.همه دارندگان، یک کپی یکسان از دفتر کل بلاک چین دوج کوین دارند که به طور مکرر با تمام تراکنش های جدید در این ارز دیجیتال به روز می شود. مانند سایر ارزهای دیجیتال، شبکه بلاک چین  دوج کوین (Dogecoin) از رمزنگاری برای ایمن نگه داشتن تمام تراکنش ها استفاده می کند.

افرادی به نام ماینرها از رایانه‌ ها برای حل معادلات پیچیده ریاضی استفاده می ‌کنند تا تراکنش‌ ها را پردازش کرده و آن‌ ها را در بلاک چین  دوج کوین (Dogecoin) ثبت کنند، سیستمی که به اصطلاح “اثبات کار” نامیده می شود. ماینرها در ازای پردازش ها و پشتیبانی از دفتر کل بلاک چین، دوج کوین اضافی به دست می آورند که می توانند آن را در بازار آزاد نگه دارند یا بفروشند.Dogecoin ممکن است برای پرداخت ها و خریدها استفاده شود، اما ذخیره ارزش چندان موثری نیست و عمدتاً به این دلیل است که هیچ سقف مادام العمری برای تعداد  دوج کوین (Dogecoin) هایی که ممکن است توسط ماینینگ ایجاد شوند وجود ندارد، به این معنی که این ارز دیجیتال از نظر طراحی بسیار تورمی است. بلاک چین با ایجاد میلیون ها Dogecoin جدید هر روز به استخراج کنندگان برای کارشان پاداش می دهد، که باعث می شود افزایش قیمت سوداگرانه در Dogecoin در طول زمان بسیار چالش برانگیز باشد

خرید دوج کوین در دنیای ارز
برای خرید ارز دیجیتال مثل خرید ارز دوج کوین، ابتدا در صرافی دنیای ارز ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را کمتر از 10 دقیقه طی کنید. پس از اینکه ثبت نام را انجام دادید، میتوانید وارد قسمت خرید و فروش سریع و یا قسمت بازار  در دنیای ارز شوید و پس از آن، مقدار (Dogecoin) مدنظرتان را خریداری کنید.

علاوه بر خریددوج کوین می توانید خرید بیت کوین، خرید تتر، خرید شیبا و خرید ترون…..و  ۷۰۰ رمزارز دیگر را در دنیای ارز خریداری کنید

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

خرید و فروش تتر ومعرفی صفر تا صد (USDT)

خرید ارزان تتر و فروش تتر به قیمت لحظه ای در صرافی…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

راهنمای خرید تتر (USDT)از دنیای ارز

خرید تتر(USDT) از صرافی دنیای ارز خرید تتر (USDT)از دنیای ارز بسیار…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

خرید و فروش و معرفی صفر تا صد بیت کوین(Bitcoin)

بیت کوین چیست؟ ارز بیت کوین(Bitcoin)، نخستین رمزارز جهان است که در…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید