بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی ارزها : راهنمای خرید تتر (USDT)از دنیای ارز

راهنمای خرید تتر (USDT)از دنیای ارز

خرید تتر(USDT) از صرافی دنیای ارز
خرید تتر (USDT)از دنیای ارز بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. برای ورود به دنیای ارز و خرید تتر(USDT) یا هر رمز ارز دیگر ی با دنیای ارز چند قدم ساده پیش روی خود دارید.

ثبت نام در وبسایت دنیای ارز
احراز هویت کمتر از 10 دقیقه
مراجعه به بخش “خرید و فروش سریع” در پنل دنیای ارز و خرید تتر(USDT)
مراجعه به بخش “کیف پول من” و برداشت تتر(USDT)
تمام مراحل کار به همین سادگی بود.

در نهایت پس از خرید تتر می‌توانید آن را در کیف پول خودتان در صرافی دنیای ارز نگهداری کنید و یا آن را به یک کیف پول دیگر منتقل کنید. نکته مهمی که در زمان برداشت باید به آن توجه داشته باشید این است که شبکه برداشت را بر اساس کیف پول خود بایستی انتخاب کنید. انتخاب شبکه اشتباه و یا وارد کردن آدرس نادرست کیف پول می‌تواند منجر به از دست رفتن کل میزان رمز ارزی شود که قصد انتقال آن را داشته‌اید.همچنین به عنوان یک نکته امنیتی باید به این مورد توجه داشته باشید که واریز کردن تتر (USDT)(یا هر رمز ارز دیگری) از دنیای ارز (و یا سایر صرافی‌های ایرانی) به صرافی‌های آمریکایی و سایر صرافی‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند می‌تواند منجر به مسدود شدن دارایی شما در آن صرافی‌ها شود. حتی بهتر است در مورد کیف پول‌های امانی (Custodial) نیز این مورد را مدنظر قرار دهید و از واریز رمز ارز به کیف پول‌هایی که ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده‌اند اکیدا خودداری کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

خرید و فروش تتر ومعرفی صفر تا صد (USDT)

خرید ارزان تتر و فروش تتر به قیمت لحظه ای در صرافی…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

خرید و فروش و معرفی صفر تا صد بیت کوین(Bitcoin)

بیت کوین چیست؟ ارز بیت کوین(Bitcoin)، نخستین رمزارز جهان است که در…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

معرفی صفر تا صد آلت کوین Altcoin

آلت کوین چیست؟ آلت کوین به هر ارز دیجیتالی به غیر از…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید