بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > تحلیل ارزها : رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز

نات کوین پس از یک دوره تثبیت، با رشد نسبتاً خوبی در ۵ روز گذشته مواجه شده‌ و حدود ۴۰ درصد رشد کرده است.بسیاری از هولدرهای NOT به سود نسبتاً خوبی رسیدند.در تایم فریم ۴ ساعته نات‌ کوین از الگوی نزولی و فاز تثبیت خود خارج شده‌ است.
به گزارش ای‌ام‌بی کریپتو، قیمت نات کوین ⮝ NOT: $0.0092597 در روزهای قبل حدود ۴۰ درصد رشد کرد و بسیاری از هولدرهای آن به سود نسبتاً خوبی رسیدند.در تایم فریم ۴ ساعته نات‌ کوین از الگوی نزولی و فاز تثبیت خود خارج شده‌ است. این شکست، نات کوین را در میان رهبران حرکت صعودی اخیر بازار کریپتو قرار داد. NOT اکنون هم در تلاش است تا به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ دوره‌ایش (EMA) بماند.اگر قیمت نات کوین بالای این سطح مهم باقی بماند، احتمال این وجود دارد که به حرکت صعودی‌اش ادامه دهد.شاخص مکدی (MACD) نیز از این چشم‌انداز صعودی پشتیبانی می‌کند. به طور کلی در این صورت احتمال افزایش نات کوین تا محدوده ۰.۰۲ دلار وجود دارد.با این حال درصد معاملات لانگ (خرید) برای معامله‌گران برتر و نسبت بید (خرید) یا اسک (فروش) برخلاف حرکت صعودی نات‌ کوین بوده و نگرانی‌های قابل‌توجهی را به وجود آورده است.یک نکته مثبت دیگر این است که احساسات معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به نات کوین بهبود یافته است

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

تحلیل شیبا اینو

تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال با حمایت…

۷ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید