بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : ۳ آلت‌ کوین که احتمالا در اکتبر ۲۰۲۴ عملکرد بهتری از بیت‌ کوین خواهند داشت

۳ آلت‌ کوین که احتمالا در اکتبر ۲۰۲۴ عملکرد بهتری از بیت‌ کوین خواهند داشت

بیت کوین در بیشتر روزهای سال ۲۰۲۴ در مرکز توجه‌ بوده، زیرا عملکرد آن نسبت به بازار آلت کوین‌ها به‌شدت بهتر بوده است. با این حال، در آستانه ورود به ماه اکتبر، اوضاع در حال تغییر است و دارایی برتر کریپتو در حال از دست دادن جایگاه خود در بازار است.به گزارش میهن بلاکچین، این تغییرات احتمالی باعث شده تا سرمایه‌گذاران به‌دنبال یک شکست احتمالی در بازار آلت کوین‌ها باشند، زیرا گمانه‌زنی‌ها درباره آلت‌ سیزن دوباره شدت گرفته است. در این مطلب، سه آلت کوینی را که ممکن است در ماه اکتبر، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و باقی آلت کوین‌ها داشته باشند بررسی خواهیم کرد.

۱- استکس (STX)
استکس (Stacks)، یک پروژه لایه ۲ مبتنی بر بیت کوین است که به توسعه بیشتر برنامه‌های قرارداد هوشمند در بستر بلاکچین کمک می‌کند. در هفت روز گذشته، قیمت STX، توکن بومی این پروژه، بیش از ۱۲٪ رشد داشته و می‌تواند یکی از آلت کوین‌هایی باشد که در ماه اکتبر، نسبت به بیت کوین، عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد.

یکی از دلایلی که استکس در این لیست قرار گرفته این است که به‌روزرسانی ناکاموتو در این شبکه، در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) اتفاق خواهد افتاد. این رویداد که احتمالا باعث افزایش قیمت توکن بومی این شبکه شود، با الهام از ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، نام‌گذاری شده است.

این ارتقا، حوزه دیفای را در شبکه بیت کوین بهبود خواهد داد. همچنین، استکس احتمالا از یک توکن پگ‌ شده با بیت کوین به‌نام sBTC نیز رونمایی کند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت STX در محدوده ۱.۹۲ دلار قرار دارد. طبق چارت‌‌های روزانه، قیمت این آلت کوین در بازار نزولی ۵ آگوست به سطح ۱.۰۵ دلار کاهش یافت. با این حال، به‌نظر می‌رسد تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، اوضاع را برای این توکن تغییر داده باشد.

الگوی سر و شانه معکوس، یک الگوی بازگشت از شرایط نزولی به صعودی است که در آن خریداران از فرسودگی فروشندگان بهره می‌برند. در نهایت، این امر موجب آغاز روند صعودی در قیمت یک دارایی می‌شود.

قیمت STX در زمان نگارش این مطلب، با مقاومت در سطح ۲ دلار مواجه است. با این حال، حمایت در سطح ۱.۷۳ دلار نشان می‌دهد احتمالا زمان زیادی تا بازگشت این توکن به روند صعودی باقی نمانده است.

در صورتی که این سناریوی صعودی عملی شود، قیمت این توکن می‌تواند ۲۰٪ دیگر نیز افزایش داشته باشد و در ماه اکتبر به سطح ۲.۳۸ دلار برسد. از طرف دیگر، اگر خریداران نتوانند سطح مقاومتی ۲ دلار را بشکنند، این سناریو باطل می‌شود و ارزش این توکن می‌تواند به زیر ۱.۷۳ دلار کاهش یابد.

۲- تورچین (RUNE)
توکن RUNE، مبتنی بر بلاکچین تورچین، یکی دیگر از آلت کوین‌هایی است که پیش‌بینی می‌شود در ماه اکتبر نسبت به بیت کوین عملکرد مناسبی داشته باشد. یکی از دلایل این پیش‌بینی، افزایش حجم معاملات آن است که در افزایش قیمت ۳۰ روزه این توکن نقشی حیاتی داشته است.

قیمت RUNE در زمان نگارش این مطلب برابر با ۵.۳۷ دلار است و به نظر می‌رسد در سطح ۵.۴۰ دلار با مقاومت روبروست. در نتیجه، این آلت‌ کوین می‌تواند با یک اصلاح کوتاه، مشابه آنچه در ماه می (اردیبهشت) اتفاق افتاد، مواجه شود. علاوه بر این، این توکن می‌تواند عملکرد مشابهی را تکرار کند که در آن قیمت به سطح ۷.۲۸ دلار بازگشت و صعود کرد.

این بار، این ارز دیجیتال می‌تواند عملکرد بهتری نیز داشته باشد، زیرا تصویر بالا نشان‌دهنده ۴۰٪ افزایش بالقوه قیمت این توکن تا سطح ۷.۵۴ دلار در ماه اکتبر است. همچنین، اگر فشار خرید کاهش یابد، قیمت RUNE می‌تواند به سطح ۴.۵۰ دلار کاهش یابد.

۳- فانتوم (FTM)
دلیل اصلی قرارگیری فانتوم در این لیست، هیجانات مثبت پیرامون به‌روزرسانی سونیک است. انتظار می‌رود این ارتقا، سرعت ترجمه و کارایی ذخیره‌سازی را در این بلاکچین بهبود ببخشد. به‌علاوه، این توکن احتمالا نماد اختصاری خود را به “S” تغییر خواهد داد.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت FTM برابر با ۰.۶۵ دلار است و میانگین متحرک نمایی (EMA)، سیگنال‌های صعودی را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، میانگین متحرک ۲۰ روزه (خط آبی) از میانگین متحرک ۵۰ روزه (خط زرد) عبور کرده است. علاوه بر این، برای اولین بار پس از مدتی طولانی، میانگین متحرک ۲۰ روزه بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (خط بنفش) قرار گرفته است که نشان‌دهنده آغاز یک رالی پیوسته است.

بنابراین، احتمال دارد که قیمت FTM با بیش از ۳۰٪ افزایش، به سطح ۰.۹۲ دلار برسد. از سوی دیگر، اگر احساسات پیرامون این توکن نزولی شود، قیمت آن می‌تواند در محدوده ۰.۶۵ دلار تثبیت شود.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

شرکت‌های ایلان ماسک جمعا چه‌مقدار بیت کوین دارند؟

بر اساس داده‌های آرکهام اینتلیجنس (Arkham Inteligence)، شرکت‌های تسلا (Tesla) و اسپیس‌اکس…

۸ مهر ۱۴۰۳

کاهش خسارات ناشی از هک و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴

براساس گزارش‌ها، خسارات ناشی از هک و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در سه‌ماهه…

۷ مهر ۱۴۰۳

بیت کوین به بالای ۶۶,۰۰۰ دلار رسید

قیمت بیت کوین به بیش از ۶۶ هزار دلار رسید. که به‌عنوان…

۷ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید