بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : شرکت‌های ایلان ماسک جمعا چه‌مقدار بیت کوین دارند؟

شرکت‌های ایلان ماسک جمعا چه‌مقدار بیت کوین دارند؟

بر اساس داده‌های آرکهام اینتلیجنس (Arkham Inteligence)، شرکت‌های تسلا (Tesla) و اسپیس‌اکس (SpaceX)، تحت مدیریت ایلان ماسک، همچنان به نگهداری مقدار قابل‌توجهی بیت کوین ادامه می‌دهند و با وجود نوسانات مختلف در بازار، قصد فروش ذخایر بیت کوین خود را ندارند.

به گزارش میهن بلاکچین، این موضوع به اعتماد بالای ایلان ماسک به بیت کوین و آینده آن، به‌عنوان یک دارایی قابل اعتماد در دنیای مالی مدرن، اشاره دارد. این داده‌ها، به‌دنبال رشد قیمت بیت کوین در راستای کاهش نرخ بهره در اوایل ماه جاری، منتشر شده است.

ذخایر بیت کوین شرکت‌های ایلان ماسک
طبق گزارش‌های آرکهام اینتلیجنس، شرکت‌های تسلا و اسپیس‌اکس دارای ۱.۳ میلیارد دلار بیت کوین در ذخایر مالی خود هستند. نگهداری این میزان از بیت کوین، نشان‌دهنده موضع صعودی ایلان ماسک نسبت به این ارز دیجیتال پیشرو است. با قیمت فعلی بازار، این ۱.۳ میلیارد دلار، معادل حدود ۱۹,۷۸۸ بیت کوین می‌شود.

این گزارشات همچنین نشان می‌دهند ذخایر بیت کوین شرکت تسلا، نسبت به گزارشات قبلی افزایش یافته است. طبق گزارش آرکهام اینتلیجنس در مورد ذخایر تسلا در ماه مارس، این شرکت ۷۸۰ میلیون دلار بیت‌ کوین در اختیار دارد. همچنین در آن گزارش آمده بود که شرکت اسپیس‌اکس نیز ۵۶۰ میلیون دلار بیت کوین را نگهداری می‌کند.

ورود تسلا به بازار بیت کوین از فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) آغاز شد، زمانی که این شرکت ۱.۵ میلیارد بیت کوین خریداری کرد. تسلا اعلام کرد که این تصمیم، به منظور افزایش تنوع و بازدهی نقدینگی این شرکت گرفته شده است. تسلا همچنین اعلام کرد مشروط به قوانین مشخص، امکان خرید محصولات این شرکت با پرداخت بیت کوین را نیز برای مشتریان خود فراهم خواهد کرد.

ایلان ماسک همچنین در کنفرانس آنلاین “The B World” در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که خودش به‌صورت شخصی و همچنین شرکت تسلا و شرکت اسپیس‌اکس دارای ذخایر بیت‌ کوین هستند.

وضعیت فعلی بازار بیت کوین
بر اساس داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت بیت کوین در روز جمعه، به بالاترین حد روزانه خود در سطح ۶۶,۴۳۹ دلار رسید. از آن زمان تا به‌حال قیمت بیت کوین کاهش داشته است، اما احساسات بازار همچنان درباره این دارایی مثبت باقی مانده است.

در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت ۶۵,۶۰۴ دلار معامله می‌شود، در حالی که طی ۲۴ ساعت گذشته خود حدود ۰.۵٪ افت داشته است. قیمت این دارایی در طول هفته گذشته ۴.۱٪ رشد داشته و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز بیش از ۵۰٪ کاهش یافته است.

 

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

۳ آلت‌ کوین که احتمالا در اکتبر ۲۰۲۴ عملکرد بهتری از بیت‌ کوین خواهند داشت

بیت کوین در بیشتر روزهای سال ۲۰۲۴ در مرکز توجه‌ بوده، زیرا…

۸ مهر ۱۴۰۳

کاهش خسارات ناشی از هک و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴

براساس گزارش‌ها، خسارات ناشی از هک و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در سه‌ماهه…

۷ مهر ۱۴۰۳

بیت کوین به بالای ۶۶,۰۰۰ دلار رسید

قیمت بیت کوین به بیش از ۶۶ هزار دلار رسید. که به‌عنوان…

۷ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید