بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی ارزها : خرید و فروش سولانا و معرفی صفر تا صد آن

خرید و فروش سولانا و معرفی صفر تا صد آن

رمزارز سولانا (Solana) چیست؟
پیش از معامله و خرید سولانا که در دنیای ارز به آسان ترین شیوه ممکن انجام می‌شود؛ بهتر است تا به طور مختصر با شبکه بلاک چین (Solana) و ارز دیجیتال (Solana) آشنا شوید. سولانا یک پروژه متن باز بسیار کاربردی است که توسط آن بانکها در بستر فناوری بدون نیاز به مجوز بلاکچین، برای ارائه راهکارهای غیرمتمرکز مالی (DeFi) فعالیت میکنند. در حالی که ایده اولیه این پروژه در سال 2017 میلادی مطرح شد، اما سولانا رسما در مارس 2020 توسط بنیاد سولانا با دفتر مرکزی در ژنو سوئیس راه اندازی گردید.پروتکل سولانا جهت تسهیل در ایجاد اپلیکیشنهای غیرمتمرکز (DAPP) طراحی شده و هدف آن بهبود مقیاس پذیری با معرفی الگوریتمهای اجماع اثبات تاریخ (PoH) و اثبات سهام (PoS) است.

سولانا، به دلیل مدل اجماع ترکیبی نوآورانه خود، از علاقه معامله گران خرد و نهادی برخوردار است. تمام تمرکز بنیاد سولانا در دسترس قرار دادن فایننس غیرمتمرکز در مقیاس بزرگتر است.

خرید سولانا
برای خرید ارز دیجیتال مثل خرید ارز سولانا، ابتدا در صرافی دنیای ارز ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را کمتر از 10 دقیقه طی کنید. پس از اینکه ثبت نام را انجام دادید، میتوانید وارد قسمت خرید و فروش سریع و یا قسمت بازار  در دنیای ارز شوید و پس از آن، مقدار (Solana) مدنظرتان را خریداری کنید.

علاوه بر خرید سولانا می توانید خرید بیت کوین، خرید تتر، خرید شیبا و خرید ترون…..و  ۷۰۰ رمزارز دیگر را در دنیای ارز خریداری کنید

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

خرید و فروش تتر ومعرفی صفر تا صد (USDT)

خرید ارزان تتر و فروش تتر به قیمت لحظه ای در صرافی…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

راهنمای خرید تتر (USDT)از دنیای ارز

خرید تتر(USDT) از صرافی دنیای ارز خرید تتر (USDT)از دنیای ارز بسیار…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

خرید و فروش و معرفی صفر تا صد بیت کوین(Bitcoin)

بیت کوین چیست؟ ارز بیت کوین(Bitcoin)، نخستین رمزارز جهان است که در…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید